Söker du efter "Lysande utsikter / Lättläst" av Charles Dickens? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Lysande utsikter / Lättläst
Av Charles Dickens
|
Bok- presentation: |
Lysande utsikter / Lättläst |
|
Författar- presentation: |
Charles Dickens |
|
|
Charles Dickens klassiska roman återberättad till lättläst av Johan Werkmäster.
Pip bor i en liten by i England. Han är en fattig pojke utan föräldrar. Meningen är att han ska bli smed och gifta sig med någon i byn.
Men plötsligt blir Pip rik. En helt ny värld öppnar sig för honom. Han och flyttar till London och lär känna den olycksaliga tant Havisham och den vackra Estella.
Kan kärlek och pengar förändra en person? Är det lättare eller svårare att vara en god människa när man är rik?
Utgåvor
Bok: 229457
Anmäl textfel

