Söker du efter "Röde orm - En vikings äventyr / Lättläst" av Frans G. Bengtsson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Röde orm - En vikings äventyr / Lättläst
Av Frans G. Bengtsson
|
Bok- presentation: |
Röde orm - En vikings äventyr / Lättläst |
|
Författar- presentation: |
Frans G. Bengtsson |
|
|
En riktig äventyrsroman med vikingar som slåss,
super och plundrar.
Huvudperson är vikingen Röde Orm.
Han seglar iväg för att röva skatter i andra länder.
I sju år varar resan.
Röde Orm får vara med om många märkliga saker.
Utgåvor
Bok: 168550
Anmäl textfel

