Hamlet / Lättläst - Inbunden
Finns i lager,
194 kr
|
Hamlet / Lättläst
Av Pamela Jaskoviak, William Shakespeare
|
Bok- presentation: |
Hamlet / Lättläst |
|
Författar- presentation: |
Pamela Jaskoviak |
|
Inbunden
Finns i lager,
194 kr
|
|
Att vara eller inte vara
Det är en svår tid för prins Hamlet. Hans far dör, han anklagas för att vara galen och hans älskade Ofelia drunknar. När Hamlet måste kämpa för sitt liv är han inte längre säker på om han vill fortsätta leva.
Den blodiga historien om Hamlet utspelar sig på ett slott i Danmark. Den är full av kärlek, svartsjuka, hämnd och mord. Men också av Shakespeares speciella humor.
William Shakespeares Hamlet är världens mest berömda pjäs. Den finns nu i lättläst version, återberättad av dramatikern och författaren Pamela Jaskoviak.
Utgåvor
Hamlet
Den blodiga historien utspelar sig på ett slott i Danmark. Den är full av kärlek, svartsjuka, hämnd och mord. Men också av Shakespeares speciella humor.
William Shakespeares Hamlet är världens mest berömda pjäs. Den finns nu i lättläst version, återberättad av dramatikern och författaren Pamela Jaskoviak.
Bok: 240086
Anmäl textfel