Mannen på balkongen / Lättläst - Pocket
Finns i lager,
91 kr
|
Mannen på balkongen / Lättläst
Av Maj Sjöwall, Per Wahlöö
|
Bok- presentation: |
Mannen på balkongen / Lättläst |
|
Författar- presentation: |
Maj Sjöwall |
|
Pocket
Finns i lager,
91 kr
|
|
Det är sommar i Stockholm år 1967. Människor solar i parkerna. Men det är farligt att vara i parkerna. Tre flickor har blivit mördade. Pensionärer har blivit rånade.
Polisen Martin Beck gör allt för att hitta mördaren och rånaren. Är det samma person? Och vem är mannen på balkongen?
Utgåvor
Det är sommaren år 1967.
En rånare härjar i Stockholms parker.
Samtidigt hittar två män
en död flicka i Vanadislunden.
Är mördaren och rånaren samma person?
Det blir ett fall för kriminalpolisen Martin Beck.
Bok: 170224
Anmäl textfel